Onze merken

Wie ons wat beter leert kennen, ontdekt dat we niet alleen actief zijn onder de naam Zorgna. We leggen u graag uit hoe dat zit. Goed om vooraf alvast te weten, is dat de gedachte achter onze vier merknamen hetzelfde is. Wij willen met innovatieve producten, diensten en ideeën uitvaartondernemers helpen bij het verlengen van hun dienstverlening na de uitvaart en daarmee bij het verbeteren van de nazorg.

Zorgna is in 2006 opgericht vanuit de overtuiging dat nazorg waardevol is, voor nabestaanden én voor uitvaartondernemers. Sindsdien zijn er vele producten ontwikkeld, op papier én digitaal, die uitvaartondernemers in staat stellen families te ondersteunen tot vér na de uitvaart. Wij actualiseren en vernieuwen onze producten continue om deze zo goed mogelijk bij uw dienstverlening aan te laten sluiten. Nieuwe producten worden ontwikkeld, rekening houdend met de inbreng uit de branche. Zorgna is er trots op als marktleider in nazorgproducten met u mee te denken en u persoonlijk van dienst te zijn.


Het digitale platform Nabestaandendesk biedt uitvaartondernemers de mogelijkheid om families te ondersteunen bij de afwikkeling van een nalatenschap. Nabestaandendesk kan volledig geïntegreerd worden in uw dienstverlening door een inlogpagina op naam van uw organisatie en in uw huisstijl. Het platform biedt nabestaanden overzicht en rust doordat zij in een zelfgekozen tempo en desgewenst samen met anderen de zaken rondom de nalatenschap kunnen afhandelen en abonnementen e.d. kunnen opzeggen.

Memori biedt zowel nabestaanden als uitvaartondernemers de mogelijkheid om een online herinneringsplek aan te maken. Via Memori ontvangen nabestaanden condoleances, verhalen, video’s, foto’s en anekdotes van vrienden en bekenden. De Memori zal hierdoor tot vér na de uitvaart een bron van warme herinneringen zijn. De familie kan ook een fotoboek maken van alle reacties, zodat er tevens een tastbare herinnering blijft.

Onder de merknaam Funer zijn wij sinds enkele jaren actief in het buitenland. Op dit moment richten we ons met name op Duitsland, België en het Verenigd Koninkrijk. Door onze producten niet alleen aan te bieden in het Nederlands, maar ook in het Duits en Engels, hopen wij het begrip “nazorg” te introduceren in landen waar dit geen gemeengoed was. Informatie is te vinden op funer.be, funer.de en funer.co.uk